2014. december 31., szerda

Újra életben az oldal

Kedves Olvasóim!

Az elmúlt pár évben különböző okok miatt teljesen hanyagolnom kellett az akvarisztikát és mindent ami ezzel kapcsolatos. Sajnos ez idő alatt nem is nagyon figyeltem az oldalamat, így nem is vettem észre, hogy már egy jó ideje elérhetetlenné vált egy támadás/feltörés hatására.
Erre már többen felhívták a figyelmemet, de mint írtam, nem nagyon tudtam ezzel foglalkozni. Nagy szerencsémre az egyik megkeresőm (talán olvasóm) nagy szerencsémre a programozás nagy szakértője, tanácsokkal, segítséggel látott el, hogy ezt a "vesztegzárat" meg tudjam szüntetni. Végül is sikerül újra zöld utat nyitnom az oldalamnak és így már ismét böngészhető! :)

Ez úton szeretnék nagy köszönetet mondani Kubanka Péternek, aki vette a fáradságot, hogy kiderítse mi okozza a blokkolást.

Ha már kicsit visszakanyarodtam a blogomhoz, akkor arra is szeretném felhívni minden régi és jövőbeli olvasóm figyelmét, hogy előreláthatólag tavasszal sikerül újra visszazökkennem az egyik legkedveltebb hobbimhoz, az akvarisztikához. Egy új akvárium indítása előkészületein dolgozom és ezzel egy időben persze a blogom újraélesztése is meg fog történni.

Addig is boldog új évet kívánok mindenkinek és sok sikert az életben és persze az akvarisztikában!

Levinen


1 megjegyzés:

Zsotyi írta...

Üdv újra a fedélzeten Levi!:-)